La Plataforma alerta del «peche encuberto» del ferrocarril Ferrol-Ribadeo

LA VOZ FERROL

FERROL CIUDAD

CESAR TOIMIL

Critica que en el reciente encuentro del ministro de Fomento y el presidente de la Xunta no se haya abordado la situación del antiguo Feve

11 oct 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

La Plataforma pola Defensa do Ferrocarril Ferrol-Ribadeo alerta del «peche encuberto que, sen dúbida, están a perpetrar [o Ministerio de Fomento], por non facer o debido, e [a Xunta de Galicia], por non reclamar o seu bo funcionamento». El colectivo expresa su indignación por la ausencia del viejo Feve y de las demandas que lleva años planteando, también desde los ayuntamientos, de la agenda del reciente encuentro entre el ministro de Fomento, José Luis Ábalos, y el presidente autonómico, Alberto Núñez Feijoo. «Prefiren pasar do ferrocarril Ferrol-Ribadeo, dos concellos que atravesa, da xente que neles vive, coma se non existisen», critica.

Cancelaciones diarias

«No día no que falaron de multitude de obras, grandes e pequenas, unhas moi necesarias, outras menos, non tiveron nin unha palabra, nin un xesto sobre o desastre que sofre o noso tren», lamenta la Plataforma. Y es que los problemas que se suceden en los últimos años, con servicios suprimidos y retrasos diarios, se repitieron la jornada de la reunión entre Ábalos y Núñez Feijoo. «No día en que o presidente da Xunta e a conselleira de Mobilidade [Ethel Vázquez] ían reclamar as necesidades e as prioridades de Galicia, Renfe, empresa pública dependente de Fomento, suprimía catro servizos pola mañá, facendo unha vez máis que os usuarios fosen levados por estrada en transporte alternativo», denuncia.

El domingo, 7 de octubre, ocurrió algo similar. Las cancelaciones afectaron a todos los servicios regionales de la jornada, según la información que maneja la Plataforma.