Ferrol ya saca tajada del Camino Inglés

Importante repunte de peregrinos en un verano con incremento de visitas turísticas al municipio


Ferrol

El Concello de Ferrol ha informado de que «as dúas oficinas municipais de turismo, situadas na praza de España e Ferrol Vello, atenderon este verán a case 14.000 turistas, cifra superior á tempada do 2017 (10.600 persoas) o que ven a confirmar as boas sensacións turísticas que nos deixa este verán que se achega ao seu final con moreas de visitantes que se achegaron a descubrir Ferrol, desde a costa ao noso fermoso centro histórico».

De los datos obtenidos en dichas oficinas se resalta que casi 4.000 personas fueron peregrinos del Camino Inglés, una cifra muy superior a la del 2017, con 2.694 personas que iniciaron en Ferrol el Camino a Compostela, «mostra clara do altísimo tirón e impacto local que está a ter esta vía especialmente entre os cidadáns de Italia». 

Apuntan también desde el Ayuntamiento que «con respecto a procedencia dos que nos visitan, a proporción entre turismo nacional e internacional varía pouco dun ano a outro, situándose o turismo nacional uns puntos por encima do 70 % e o turismo internacional en torno ao 21-22 %, cun incremento crecente».

Por lo que respecta a la procedencia de los turistas nacionales, Madrid continúa a la cabeza, pero este verano hubo un incremento de visitantes de Andalucía y de la comunidad valenciana. Los italianos fueron los turistas internacionales que más visitaron Ferrol.  

Y también se detalla que «atendendo aos intereses principais dos turistas que visitaron Ferrol este verán o patrimonio foi o reclamo principal de practicamente a metade deles (49,31 %), seguido dos museos (39,31 %) e das praias e natureza (29,39 %).»

A la vista de es vista de todos estos datos el edil de Turismo, Suso Basterrechea, se mostraba muy satisfecho por unas cifras que, aún sin englobar todo el turismo que llega a la ciudad,  «reflicten que Ferrol está a medrar notablemente na súa expansión turística e poñer o foco no potencial que ten o Camiño Inglés, un recurso que hai que mimar e coidar polo seu gran potencial como escaparate da beleza de Ferrol a través dos ollos dos peregrinos, que chegan, ven, regresan e contan. Moitas veces, repiten e arrastran con eles a outros tantos novos visitantes».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
4 votos
Comentarios

Ferrol ya saca tajada del Camino Inglés