La Xunta oferta 7 nuevos ciclos de FP con 118 plazas en la comarca

La FP dual sigue creciendo con cinco itinerarios formativos


Ferrol

La Xunta ofertará el curso que viene en Ferrol y comarca un total de siete nuevos ciclos, que suponen la creación de 118 plazas. Así lo anunció ayer el delegado territorial del Gobierno gallego en A Coruña, Ovidio Rodeiro, durante una visita al CIFP Ferrolterra, en la urbe naval.

De los siete ciclos nuevos, seis se implantarán en este centro ferrolano, y cinco en la modalidad dual. Los nuevos itinerarios formativos son Instalacións de produción de calor, Mantemento de estruturas de madeira e moblaxe de embarcacións de recreo, Soldadura e caldeiraría, Deseño e amoblamento, Deseño en fabricación mecánica, Programación da produción en fabricación mecánica, e Marketing e publicidade.

El representante del Gobierno gallego destacó la apuesta por la FP dual, como una manera de «impulsar a empregabilidade dos titulados e para axustar a formación profesional ás necesidades dos sectores produtivos».

A la hora de configurar la oferta de formación profesional para el próximo curso, la Xunta destaca que se tuvo en cuenta «a necesidade de dar resposta ao tecido socio-produtivo de cada comarca e á demanda de titulados que solicitan as empresas, o que redunda nunha maior facilidade para que o alumnado da FP galega acceda a un posto de traballo ao rematar os seus estudos».

En concreto, de los ciclos nuevos serán duales los de Soldadura e caldeiraría, Instalacións de produción de calor, Deseño en fabricación mecánica, Deseño e amoblamento y Programación da produción en fabricación mecánica, que se impartirán en el CIFP Ferrolterra.

Este tipo de formación incluye prácticas en empresas punteras de las comarcas de Ferrolterra, Eume y Ortegal.

Newsletter Educación

Recibe todas las semanas la información más relevante sobre educación

Votación
0 votos
Comentarios

La Xunta oferta 7 nuevos ciclos de FP con 118 plazas en la comarca