La Plataforma do Ferrocarril insiste: «O primeiro sempre é que os trens funcionen»

El colectivo reconoce que la propuesta de Renfe supone una mejora entre Ferrol y Ortigueira


ORTIGUEIRA

«Calquera reforma ou cambio dos horarios ten que pasar, sempre, porque o material funcione ben, non coma agora, que vai a peor. Dá igual que sexan os mellores horarios, se os trens non funcionan ben non serve, se os usuarios teñen que esperar hora e media por un transporte alternativo, non serve», insisten desde la plataforma. Reconocen que la propuesta de Renfe supone «unha mellora respecto a como están agora os servizos entre Ferrol e Ortigueira, con cuestións positivas», como la salida de primera hora desde la villa ortegana o el de las 14.45 en sentido contrario. Pero lamentan que «se esquezan dos servizos da Mariña, que non teñen en conta para nada».

La planificación elaborada por la plataforma, que ha servido de base para el borrador presentado ahora por Renfe, preveía la conexión directa entre Viveiro y Ferrol, que queda excluida. Los alcaldes de Ferrolterra y Ortegal valoran «que se aceptaran varios cambios, aínda que hai bastantes recortes entre Ferrol a Xuvia». Esperarán a conocer la posición definitiva de sus homólogos mariñanos -este tema se abordará en la próxima reunión de la mancomunidad- antes de contactar de nuevo con Renfe.

Los concellos solicitarán una entrevista con el presidente de la Xunta para que medie ante Fomento para lograr mejoras del servicio y los trenes de ancho métrico. La plataforma critica que el Gobierno gallego se escude en la falta de competencias en este transporte, «porque o mesmo lle ocorre co AVE, salvando o número de persoas afectadas».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

La Plataforma do Ferrocarril insiste: «O primeiro sempre é que os trens funcionen»