La Xunta refuerza su apoyo a la Asociación de Persoas Xordas para favorecer su inclusión

La Voz FERROL

FERROL CIUDAD

kiko_delgado

José Manuel Rey Varela visitó el colectivo

10 abr 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

La Consellería de Política Social incrementará este año un 5 % la cuantía del convenio de colaboración con la Federación de Asociacións de Persoas Xordas de Galicia (Fapxg) hasta situarse en casi 760.000 euros. Así lo manifestó el conselleiro José Manuel Rey Varela durante una visita al colectivo ferrolano, durante la cual entregó los certificados de experiencias voluntarias a los cuatro participantes que se implicaron en el proyecto de promoción del voluntariado, ecoturismo e igualdad de género promovido por SignaVoluntariado y la Asociación de Persoas Xordas de Ferrol.

Estas personas voluntarias llevaron a cabo, según informó la Xunta, «actuacións que permitiron o acceso igualitario ás actividades da comunidade relacionadas con intervencións de carácter cultural e de protección do medio ambiente, grazas á presenza da intérprete en lingua de signos e da participación do grupo de voluntariado xuvenil». En concreto, fueron dos hombres y dos mujeres, resultando beneficiarias de su acción 19 personas.

El titular de Política Social insistió en poner de relevo el «importante traballo que levan a cabo as entidades de persoas xordas, mediante accións que favorecen o empoderamento persoal, a eliminación das barreiras de comunicación e todas aquelas propostas que aseguran o pleno desenvolvemento do colectivo», concluyó.

En la misma línea, destacó que la Xunta no es ajena «á importancia que teñen estas intervencións no desenvolvemento persoal das persoas xordas» y recordó que «o compromiso deste goberno é escoitar as necesidades das entidades galegas que levan a cabo un labor vital para as persoas que precisan de máis axuda».