Luz verde a la reurbanización de la calle Espartero

La Voz FERROL

FERROL CIUDAD

ANGEL MANSO

La comisión asesora del Pepri aprobó una inversión de 594.569,37 euros para remodelar esta vía de Ferrol Vello

25 feb 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

La comisión asesora del Plan Especial de Protección e Rehabilitación (Pepri) de los barrios de A Magdalena y Ferrol Vello aprobó el viernes una inversión de 594.569,37 euros para la reurbanización de la calle Espartero. «Agardamos que proximamente co pulo dos fondos da Edusi, o poidamos levar a cabo», dijo la concejala María Fernández Lemos. En la reunión se procedió, además, a la aprobación de 34 expedientes en A Magdalena y 4 en Ferrol Vello.

En total, informan desde el gobierno local, 38 expedientes que se suman a «outros trinta tramitados no pasado mes, con preto de 70 intervencións aprobadas desde decembro».

Conforme a los datos con los que trabaja la comisión, de la que forman parte técnicos de la Xunta y del Concello, «Ferrol é unha das cidades galegas que máis e mellor rehabilita, tanto no número de intervencións como no emprego de fondos».

Buena prueba de ello son las solicitudes tramitadas para un total de 100 intervenciones, al amparo del convenio de los ARI 2018: «As solicitudes presentadas, por orde de entrada no rexistro, para A Magdalena e Ferrol Vello esgotaron os fondos dispoñibles no primeiro día do prazo hábil, o 12 de xaneiro. Hai outras dez solicitudes de intervención en Esteiro Vello e unha ducia na Graña, aos que sumar o cambio de envolvente e cuberta en 72 vivendas en dez portais en dous bloques das rúas Dez de Marzal e Narón, en Recimil».