Porto de futuro


Moito se ten falado do que facer co porto exterior, que cumpre dez anos de funcionamento. Con instalacións moito máis mimadas polas administracións que as de Ferrol (Langosteira ou O

Musel), sen as necesarias comunicacións (unha estrada con certas deficiencias e un ferrocarril que se atrasou de forma inxustificada) e con dificultades pola propia construción da dársena (que complica a descarga de colectores), debemos apostar polo que temos: unha magnífica e estratéxica situación xeográfica, gran calado e uns tráficos consolidados. Así o amosan os datos de xaneiro a xullo, que constatan un crecemento en toneladas do 10,36%.

Partindo desta premisa, pódese traballar nunha dobre dirección co obxectivo de que Caneliñas se consolide como un dos motores económicos da Ferrol: trasladar as mercadorías do Ladreda -o ideal sería deixar só os cruceiros e, o máis urxente, levar ao exterior a chatarra, aínda que semella non ser viable economicamente-, diversificar os tráficos e incrementar o de colectores, tarefa na que está a traballar arreo Yilport (FCT). E é aquí onde temos que apostar forte. Como? Converténdonos nun grande intercambiador mundial de rutas, das verticais e horizontais.

Este obxectivo non só é posible, senón necesario se queremos dar un impulso ao noso porto exterior. E, unha vez conseguido -ou en paralelo-, por que non ir máis aló? Por que non aspirar a unha zona franca, plataforma loxística das instalacións portuarias? Ferrol necesita con urxencia investimentos que revertan na cidade con emprego, actividade e poboación. E temos en Caneliñas un diamante en bruto. Urxe pulilo.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
4 votos
Comentarios

Porto de futuro