El alcalde considera que el Concello no debe conservar las parcelas del convenio de Defensa

FERROL CIUDAD

«Vai ter que chegar o momento de dicir basta» y decidir si se rompe el acuerdo, desafía Suárez

04 may 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Forman parte del convenio de Defensa. Y como tal, todavía no son propiedad del Concello, ya que el acuerdo no se ha ejecutado. Pero la administración local tiene igualmente el deber de conservación y mantenimiento en buen estado de la decena de parcelas y propiedades pendientes de transferencia, porque así se explicitó en anteriores acuerdos. El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, no está de acuerdo. Considera que «non é xusto» y que las arcas municipales asume un coste «excesivo» que «están a pagar os cidadáns».

Así respondió el regidor a las quejas vecinales transmitidas por el BNG sobre el estado de conservación del antiguo campo de tiro de Catabois, de la que se desprende que el Ayuntamiento no asumirá su limpieza y arreglo.

Posición de «inflexibilidade»

«Non é xusto para a cidade que o Concello teña que asumir todos os gastos de mantemento e conservación, porque da mesma maneira que facemos iso tampouco lle estamos a reclamar o IBI cando son bens desafectados», argumentó. En este sentido, instó al Ministerio de Defensa a «facer unha reflexión e reconsiderar as súas posicións de inflexibilidade na sinatura do convenio nos actuais termos nos que está».

Después de la reunión mantenida en marzo en Madrid sobre el convenio, no ha habido avances. «Teremos que tomar unha decisión nun sentido ou noutro nun breve espazo de tempo pero a día de hoxe o custo que estamos a asumir por unhas propiedades que non son plenas do Concello é excesivo e o están a pagar os cidadáns de Ferrol co seu esforzo. Manter certas parcelas a costa do erario público municipal para deixar de investir noutras áreas que si que son competencia exclusiva do Concello», añadió el alcalde. Por ello, «parécenos que vai ter que chegar o momento de dicir basta e ver se asinamos ese convenio ou retomamos esa negociación que estamos pendentes de enviar, vía anexo, para reformar ese convenio que consideramos a todas luces lesivo para o Concello», añadió.

El regidor aseguró no disponer todavía de la tasación encargada de las parcelas incluidas en el convenio, cuestión sobre la que el ejecutivo ferrolano mantiene discrepancias con Defensa, aunque distintas fuentes han confirmado que el gobierno local recibió hace semanas ese informe.