El Parlamento gallego reclamará al Gobierno central inversiones para Feve, a propuesta del BNG

LA VOZ FERROL

FERROL CIUDAD

El PP rechaza a iniciativa de los nacionalistas de solicitar la transferencia de la gestión a la Xunta

06 abr 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La Cámara autonómica solicitará al Gobierno central «os investimentos e actuacións necesarios para dar un bo servizo ferroviario na liña de Ferrol a Ribadeo, mellorando trens, estacións e trazados, e dotando de máis persoal o servizo», como aprobó ayer, a propuesta del BNG. La diputada Olalla Rodil defendió la iniciativa en demanda de medios para modernizar el antiguo ferrocarril de vía estrecha (Feve) y anunció que estarán vigilantes para que se cumpla este acuerdo «porque temos a obriga de darlle á veciñanza destas comarcas un tren do século XXI», esgrimió.

Rodil recordó que los concellos de Ferrol, Narón, San Sadurniño, Moeche, Cerdido, Ortigueira, Valdoviño, Cedeira, Cariño o Viveiro llevan meses esperando una reunión con la conselleira de Infraestruturas para abordar este asunto.

El PP rechaza la transferencia

La propuesta del Bloque de pedir la transferencia de la gestión de la línea ferroviaria no salió adelante, por el rechazo del PP. «Estamos convencidos de que a xestión directa é a maneira de defender este servizo público fundamental para vertebrar o territorio, e non o imos lograr enviándoselle cartas a Fomento como fai a conselleira, porque ao Goberno central as comunicacións das comarcas de Ferrolterra, Ortegal e A Mariña non lle importan nada», criticó Rodil. Denunció la supresión de la partida de 12 millones para mejorar la línea.