Jorge Suárez a Feijoo: «O mapa e a cantimplora fainos falta cando vas no deserto logo de catro anos de derrubo do noso país»

El alcalde de Ferrol defiende el proceso de En Marea y considera minoritario el sector crítico de Podemos


Ferrol

El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, acudió esta mañana a depositar su voto para las primarias de En Marea. Y allí respondió a las declaraciones del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, en una entrevista en La Voz en las que aludía a que necesitaba un mapa y una cantimplora para entender «lo de las mareas». «Seguramente a el si, aos demais non creo que lles faga falta», replicó. «Iso reflicte perfectamente o medo que ten a dereita a que a esquerda se organice e poida nunha cita electoral acabar con tantos anos de derrubo do sistema público, do emprego e da situación persoal da clase traballadora», argumentó. Y añadió: «O mapa e a cantimplora fainos falta cando vas no deserto logo de catro anos de derrubo do noso país por parte de Alberto Núñez Feijoo».

Jorge Suárez defendió el proceso de primarias y su apoyo a Luis Villares como candidato. «Non estamos falando dunha competición por ver quen chega primeiro, senón que é unha cooperación fraterna para facer unha lista solvente de cara á Xunta». En este sentido, y tras ser preguntado por la prensa sobre la posible repercusión de los problemas internos en Podemos en el proceso, el regidor ferrolano considera que «o sector crítico fai moito ruído nos medios de comunicación, pero é unha opción minoritaria que ten a ben chamar fascismo ao que representa En Marea, co cal queda perfectamente definido». Considera que en Podemos «hai moita xente de ben» y que tras formar parte de las negociaciones con el partido morado «a sintonía con Echenique e a executiva estatal e a galega foi transparente e clara, e entenderon que isto era un proceso para crear un suxeito político que vai moito máis alá duha cita electoral. Creo que esas voces minoritarias non reflicten o sentir dos inscritos e inscritas en Podemos».

Presupuestos municipales

Sobre los presupuestos municipales, todavía sin aprobar y tras las críticas de la oposición de que se ha presentado un documento incompleto sobre el que no se pueden presentar alegaciones, Suárez aseguró que los presupuestos se presentaron dando veinte días de plazo para su estudio y presentación de aportaciones. «Toda a documentación está á súa disposición na Intervención e nas xefaturas de servizo», garantizó. Y considera que las críticas «forman parte da algarabía previa a unha cita electoral». «A oposición oposita, pero opsita cun moi deficiente, porque non fan nin sequera o seu traballo», espetó. 

El alcalde, de vacaciones desde el día 1 de agosto, volverá al Concello el próximo lunes. Señaló que la intención es llevar cuanto antes las cuentas a un pleno extraordinario, pero asegura que en cuanto se reincorpore comenzará a trabajar en los presupuesto del próximo año. «Os anos 2017 e 2018 van ser claves para Ferrol. Agora funcionamos perfectamente cohesionados e cremos que eses dous anos van ser fundamentais para cambiar a cidade», concluyó.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Jorge Suárez a Feijoo: «O mapa e a cantimplora fainos falta cando vas no deserto logo de catro anos de derrubo do noso país»