Jorge Suárez al PSOE: «Non teño pensado facer ese tipo de garantías»

Sestayo avala a su ejecutiva local, que condicionó el pacto con FeC a que se asegure que no habrá más críticas a los ediles socialistas


Ferrol

El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, descartó que vaya a ofrecer las garantías que ayer le exigía la ejecutiva del PSOE local para mantener el pacto de gobierno, que demandaba un compromiso por parte de Ferrol en Común de no efectuar más declaraciones en contra de la teniente de alcalde, Beatriz Sestayo, tras la polémica por la contratación de la cabalgata. «Non teño pensado nos próximos días ir a ningún notario nin facer ese tipo de garantías», respondió. El regidor se pronunció este mediodía sobre la crisis del bipartito y abogó por «poñer fin a esta situación, que creo que peca un pouco de infantilismo». Además, aseguró que «en ningún momento dudei da honradez [de Beatriz Sestayo] e en ningún momento se falou de corrupción, e dende logo non considero que difamara en modo algún». Se mostró convencido de que el pacto durará los cuatro años y que esta situación «a longo ou medio prazo vai servir para cohesionarnos aínda máis». Pero pese al tono conciliador, Suárez reprochó la actitud de los socialistas y de su ejecutiva, «que é unha voz máis na cidade» que «respecto, pero non comparto».

Así consideró que «falar de garantías e ameazas está de máis», recriminó tras unas manifestaciones por las que se mostró sorprendido. «Non esperaba este tipo de declaracións do meu antigo camarada de partido, Enrique Barrera, pero creo que é cuestión de poñer punto final». Asegura que, por su parte, hace «borrón e conta nova», pero duda de que «actuar baixo ameazas públicas nos medios de comunicación sexa a mellor estratexia política».

Suárez señaló que habló con Sestayo ayer a primera hora de la mañana. Y en ese encuentro, incidió, «non falamos de garantías, senón de traballar pola cidade». Preguntado sobre cómo definiría el estado de salud del pacto, respondió sonriendo a continuación: «Ben, case excelente, diría eu».

La teniente de alcalde, Beatriz Sestayo, evitó esta mañana profundizar en la crisis de gobierno de Ferrol. Pero de forma implícita avaló las duras declaraciones realizadas ayer por miembros de la ejecutiva local del PSOE, que ella preside, en las que amenazaban a Ferrol en Común con abandonar el pacto si no obtenían garantías de que no iba a haber más declaraciones en contra de la portavoz socialista. «Creo que hai demasiadas cousas ditas e non teño nada que dicir. Non fixen declaracións ata agora e non vou facer declaracións posteriores», apuntó. No obstante, la también secretaria local del PSOE aludió a las manifestaciones realizadas por la ejecutiva, «e a elas me remito», ya que «as declaracións da executiva de Ferrol foron tomadas por unanimidade da executiva de Ferrol e do grupo municipal, polo tanto, obviamente, vou respaldar ao meu partido. O PSOE é o meu partido e cando falan os órganos do meu partido e ademais en acordo tomados por unanimidade, creo que están claras as cousas. Teño o ánimo de seguir traballando por esta cidade, que é o que importa», defendió.

A preguntas de los periodistas, aseguró que habló con el alcalde, Jorge Suárez, «con normalidade», desde que se conocieron las declaraciones de la ejecutiva socialista.

El concejal de Cultura e Educación, Suso Basterrechea, es el único miembro de Ferrol en Común que hasta ahora se ha pronunciado oficialmente sobre el conflicto. Esta mañana hacía un llamamiento a la calma. Habló como concejal, ya que «como grupo aínda non temos falado do tema», expresó que «un goberno dunha cidade é unha cuestión importante, non é algo co que se poida xogar, e o que pido é tranquilidade e estou seguro de que o goberno vai funcionar cohesionadamente e que se vai restablecer calquera posible confianza que estea deteriorada. No meu caso me sinto a gusto e entendo que non haberá ningún tipo de problema. Creo que podo garantir un goberno máis que estable e que a situación vai a chegar á normalidad máis absoluto, porque ademais é o que nos corresponde por responsabilidade. E o que pido é iso, tranquilidade e nada máis», añadió.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
6 votos
Comentarios

Jorge Suárez al PSOE: «Non teño pensado facer ese tipo de garantías»