Exigen la reactivación de las obras de la residencia de mayores de Caranza

FERROL CIUDAD

El comité de empresa de Traballo e Benestar demanda celeridad a Rey Varela

11 oct 2015 . Actualizado a las 12:47 h.

El comité de empresa de Traballo e Benestar ha informado de que hoy domingo ha solicitado al conselleiro José Manuel Rey Varela «que se poña a solucionar de forma urxente e definitiva o parón das obras da residencia de maiores de Caranza, en Ferrol».

A través de un comunicado indican que «debe asumir de inmediato a posta en pleno funcionamento de toda a capacidade de oferta de prazas do único centro de atención a persoas maiores que é público na comarca de Ferrol». Aseguran estar «fartos» de los incumplimientos de los anteriores responsables de la Xunta y esperan que Rey Varela «non siga vendendo fume á poboación de Ferrolterra».

Censuran que de las siete plantas del edificio, dos de ellas se encuentren totalmente inaprovechables a causa de unas obras que llevan paralizadas desde hace más de un año por, aseguran, desavenencias económicas entre la firma contratada y la Administración autonómica. 

Por estos y otros motivos el comité de empresa emplazó al conselleiro ferrolano para que solucione de inmediato la situación para dar cobertura a las necesidades sociales de las personas mayores de Ferrolterra. «Non se pode demorar por máis tempo o reinicio das obras e a ampliación da oferta de prazas asistidas», concluyen.