Gobierno local, Xunta y partidos prorrogan el rifirrafe político

R.P.P. FERROL

FERROL CIUDAD

22 jul 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Representantes políticos continuaron ayer con el enfrentamiento por la crisis del agua.

JORGE SUÁREZ (FEC)

«Hai actuacións que son dignas dunha antoloxía do disparate». El alcalde de Ferrol se despachaba vía Facebook: «Dende xa faremos pública a actuación de cadaquén», advertía. Quiere aclarar por qué una alerta sobre la calidad de las aguas Sanidade la comunica por registro ordinario, «como quen pide un certificado de empadroamento». Y considera que «hai actuacións que son dignas dunha antoloxía do disparate».

BEATRIZ SESTAYO (PSOE)

«La Xunta solo estuvo para crear caos y alarma». La diputada socialista y teniente de alcalde exigió la comparecencia urgente del gobierno autonómico en el Parlamento por esta crisis. Cree que existió una «ausencia» y «absoluta irresponsabilidad» y que «solo estuvo para crear caos y alarma». Además, pedirá explicaciones por las palabras de Miguel Tellado en las que se acusaba al gobierno local de estar «envenenando a la población».

MIGUEL TELLADO (PP)

«Sestayo súbese ao carro da irresponsabilidade do alcalde». El portavoz del PPdeG censuró que Sestayo diese ayer la cara «para subirse ao carro da irresponsabilidade do alcalde ferrolán». Y lamentó que «o alcalde tratase de ocultar durante máis de dez días a crise da auga».

BELÉN DO CAMPO (PP)

«O alcalde de Ferrol quere facer política neste tema». Ante las acusaciones de Suárez de que la Xunta lo que hizo fue «colgarse a medalla», la delegada territorial en A Coruña aseguró en Radio Voz Ferrol que el alcalde, como presidente de Emafesa, «debería ser máis responsable nas súas declaracións. O alcalde quere facer política neste tema».

IVÁN RIVAS (BNG)

«Foi bochornosa a actitude da Xunta e do goberno local». El portavoz municipal del BNG tachó de «bochornoso» el papel de gobierno local y Xunta, «recriminándose cuestións no canto de dar solucións».

JUVENTINO TRIGO (BNG)

«Houbo demasiadas ansias de protagonismo». Para el regidor fenés, hubo «demasiadas ansias de protagonismo entre o Concello, Emafesa e a Xunta, que o único que facía era empeorar o asunto».

ANA RODRÍGUEZ MASAFRET (C's)

«Con la salud pública no se juega». La concejala de Ciudadanos señala que «los hechos son graves, pero no es momento de pedir responsabilidades precipitadamente, sino de investigar: «Con la salud pública no se juega».