Vence: «Somos a forza rebelde que vai erguer este país»

Carla Elías Martínez
Carla Elías FERROL

FERROL CIUDAD

Xavier Vence, portavoz nacional del BNG, arropó la candidatura de Iván Rivas.
Xavier Vence, portavoz nacional del BNG, arropó la candidatura de Iván Rivas. césar toimil< / span>

El portavoz nacional del BNG presentó a Iván Rivas como «incansable traballador polo ben desta cidade»

20 may 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Como única alternativa para el «amencer» de la ciudad se presentó la candidatura del BNG de Ferrol ante un abarrotado Carballo Calero y respaldada por el portavoz nacional Xavier Vence.

«Primeiro o dique flotante, logo as ducias de floteis, despois os quimiqueiros, agora choven petroleiros... ¡Xa está ben! Por riba de abandonarnos hai que soportar que nos tomen por parvos e nos insulten», criticó Vence con respecto al último anuncio de Navantia sobre el naval. Acusó al PP de confundir «a política industrial cos anuncios propagandísticos» y abogó por un proyecto nacionalista en Ferrol «para mudar o país enteiro».

Lamentó que la ciudad lleve «tres décadas de abandono e traizón dos gobernantes» y acusó a los responsables municipales del PP de ser «aliado fiel» de los «verdugos que condenan esta cidade e a este país». Propuso que Ferrol se convierta en un «concello motor dos que queren loitar pola comarca» para lo que pidió dejar de «tirar o voto. Somos a forza rebelde que vai erguer este país».

Vence fue el encargado de presentar la intervención del candidato, Iván Rivas, como «o incansable traballador polo ben desta cidade». Rivas culpó al gobierno de Rey Varela de ser «cómplice» del «deseño do Estado que nos aniquila», y comparó su comportamiento con «dirixentes coloniais que pensan que a cidade é súa».

Hizo un repaso a muchas de las protestas e iniciativas que impulsaron desde la oposición con dos concejales. «Se fomos quen de levar protestas e reivindicacións que conseguiron ser ouvidas, qué non faremos cando a meirande parte da veciñanza nos otorgue o seu apoio, que acontecerá cando abramos a casa do pobo», cuestionó. Un transporte ferroviario pensado para Galicia, defender el sector naval, apostar por la riqueza medioambiental de la ría con un saneamiento cuyo «custe é competencia do Estado como pagou no resto de España» o devolver los terrenos de Defensa a los vecinos fueron algunas de sus reivindicaciones.