La plantilla de Masol reclama más abanico de producción

FERROL CIUDAD

Concentración de trabajadores de Masol Iberia en Ferrol.
Concentración de trabajadores de Masol Iberia en Ferrol. JOSÉ PARDO

Recuerdan que la planta de Caneliñas puede generar biodiésel y también refinar aceites

27 mar 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

Los representantes del personal de la compañía Masol Iberia en Ferrol informaron que concluyó sin acuerdo el período de consultas para la aplicación de un ERE suspensivo en el complejo de biodiésel de Caneliñas, en el que trabajan una treintena de personas.

Se trata del segundo proceso de este tipo que se da en la planta en los dos últimos meses, después de haberse aplicado en los años anteriores dos ERE suspensivos con acuerdo de la parte social. Señalan que «facemos fincapé neste punto para salientar que o persoal da planta sempre foi dialogante, flexible e proactivo e que as circunstancias son diferentes actualmente, cun marco legal diferente, unha nova sociedade (Musim Mas) xestionando a planta, coa súa respectiva asignación de cota, e que outras plantas do Estado español da mesma empresa están produciendo ou preparándose para facelo».

Recuerdan que el complejo «ten un potencial industrial e de creación de emprego moi elevado, que pode producir biodiésel e refinar aceites, e que de cada un destes produtos pódense derivar subprodutos con moitas e diversas aplicacións no ámbito da industria química, farmacéutica, cosmética e mesmo alimenticia». De este modo, reclaman más abanico productivo para la factoría. Recuerdan los representantes de los trabajadores que «a única vontade do persoal de Masol no porto exterior de Ferrol é garantir que a planta vai ter producción».

En el terreno político resaltan que «calquer goberno merecente de tal nome faría o imposible por garantir a supervivencia da planta» y concluyen apuntando que «parécenos que o Concello e a Xunta deberían dar un do de peito neste asunto e axudar no que poidan, que non é pouco».