Los comuneros repueblan los montes de Marraxón con árboles autóctonos

R. Loureiro FERROL / LA VOZ

FENE

kiko_delgado

El avance en la reforestación de áreas comunales de Sillobre, como la de Chao das Pozas, permitirá recuperar el hábitat tradicional de la zona

07 mar 2021 . Actualizado a las 22:46 h.

Los comuneros de Sillobre dieron ayer un nuevo paso de cara a la recuperación del hábitat tradicional de sus montes. A lo largo de este fin de semana llevarán a cabo la reforestación de otra de las áreas comunales de Marraxón, en este caso la de Chao das Pozas.

Los trabajos, que van a permitir que el abedul vuelva a crecer en ese lugar, se están llevando a cabo con la colaboración del Concello de Fene, de la Diputación Provincial de A Coruña, de la Asociación para a Custodia do Bloque Atlántico Betula y de Aspanes. «Incluso nos estiveron axudando varios membros da corporación municipal de Fene», explicaba el presidente de los comuneros de Sillobre, Francisco Tomás Corral Vilar.

Bosque atlántico

«Na medida do posible -apunta el presidente de los comuneros- nós queremos que a rexeneración dos montes comunais de Sillobre permita recuperar o bosque atlántico propio desta zona de Galicia. Iso non sempre vai ser doado -añade-, porque os montes comunais de Sillobre están situados nunha zona moi elevada, e hai especies que teñen problemas para medrar alí. Pero precisamente por iso estamos levando a cabo un proxecto desenvolvido co máximo rigor e co máximo esforzo, porque somos conscientes de que temos nas mans un verdadeiro tesouro».

«A elección do bidueiro para a repoboación da zona do Chao das Pozas -añade Francisco Tomás Corral- vén dada polo feito de que se trata dunha terra que, como indica o seu propio nome, tende a encherse de pequenas lagoas, cousa que a fai moi rica en auga, cousa que permite medrar moi ben a estas árbores».