Premian al CEIP O Ramo por un proyecto de formación de profesorado

La Voz FERROL

FENE

ANGEL MANSO

En la provincia de A Coruña los otros dos premiados fueron el CEIP Francisco Vales Villamarín de Betanzos y el Barrié de la Maza, de Santa Comba

06 nov 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

El CEIP plurilingüe O Ramo de Fene es uno de los siete centros gallegos premiados por un proyecto de formación permanente de profesorado que concede la Consellería de Educación. El colegio fenés logra una recompensa de 2.000 euros sobre las ya concedidas por los programas formativos.

Los responsables de la Xunta recuerdan que se ha valorado la implicación de los docentes en los programas formativos: «Para a concesión dos premios valorouse o contido innovador e transferibilidade do proxecto, os recursos tecnolóxicos utilizados, o traballo multidisciplinar e en equipo, o grao de implicación da comunidade educativa, os recursos aportados á comunidade e o desenvolvemento das competencias profesionais docentes a través destes proxectos», según precisan portavoces de este departamento.

En la provincia de A Coruña los otros dos premiados fueron el CEIP Francisco Vales Villamarín de Betanzos y el Barrié de la Maza, de Santa Comba.