Pontón acusa de «corrupción e transfuguismo» a los ediles del PP y Somos Fene por la moción de censura

FENE

La portavoz del BNG visitó los últimos proyectos impulsados por el gobierno local del nacionalista Juventino Trigo

24 oct 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

Sanxenxo, Tui y ahora Fene. La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, acusa al PP de instaurar las mociones de censura como «folla de ruta para as próximas eleccións municipais». Pontón visitó ayer el concello fenés en un encuentro con el ejecutivo municipal que lidera Juventino Trigo, alcalde de la localidad, que será sometido el jueves a una moción de censura impulsada por el PP y Somos Fene.

«Feijóo está amparando unha dobre ilegalidade porque esta moción de censura se leva a cabo da man de concelleiros do PP investigados por corrupción que queren facerse coa alcaldía apoiándose en concelleiros tránsfugas. Esa é a carta de presentación do Feijoo para as municipais, un triste exemplo pero tamén un retrato fiel do que representa o PP», aseguró.

Las obras en las calles Travesa y Alta, la rehabilitación de las escaleras de San Valentín y los trabajos previstos en el paseo del río Cádavo fueron algunos de los proyectos que visitó y analizó Pontón. «Que deixe traballar a actual equipa de goberno que xa ten un recoñecemento social e que se ten convertido nun referente de cambio (...). Que non entorpeza o labor deste goberno e que lle esixa responsabilidade aos concelleiros populares que están sendo investigados por corrupción», reclamó la portavoz a su homólogo de los populares. Para Pontón hay «intereses escuros» detrás de la moción y mostró su perplejidad ante la alianza entre el PP y Somos. «Non deixa de ser sorprendente que esta moción de censura sexa con dous tránsfugas de En Marea», alegó.

«Non hai ningún motivo»

Por su parte, el todavía alcalde, Juventino Trigo, reiteró la ausencia de razones a su juicio para impulsar la moción. «Non hai ningún motivo obxectivo para facer a moción porque o concello está funcionando como non o facía desde fai moitos anos», aseveró el regidor.