El BNG critica el giro político de Somos Fene para «asaltar» la alcaldía con el PP

El regidor acusa a los partidos de pactar para «frear» una investigación judicial


Fene

Arropado por el responsable de organización del BNG, Bieito Lobeira; representantes comarcales como Mercedes Tobío, Secundino García o el diputado Suso Soto; así como por miembros del equipo de gobierno (tanto los ediles nacionalistas como por la concejala de EU), el todavía alcalde de Fene, Juventino Trigo, analizó ayer la situación que atraviesa el municipio tras la presentación de una moción de censura por parte del PP y Somos Fene.

«Gumersindo Galego sempre puxo por diante o seu desexo de gobernar por riba dos intereses de todos», lamentó Trigo, exponiéndolo como impulsor de la moción. Con respecto a su opinión sobre los motivos que esgrimen los partidos en la oposición para tomar esta decisión, el regidor defendió la labor de gobierno. «Argumentan que Fene está nunha situación de desgobernanza absoluta e que este goberno está pechado a calquera tipo de diálogo. Todo isto non son máis que falsedades, pretenden encher de palabrería a fundamentación dunha moción que obxectivamente non ten ningún fundamento». A lo que añadió un listado de algunos de los proyectos que se han sacado adelante. «Desbloqueáronse as convocatorias de persoal para que a administración poda contar con xente dabondo para prestar os servizos municipais, botáronse a andar programas de emprego e de formación para persoas paradas e mocidade como facía moitos anos que non había, están en marcha contratacións de obras na rede viaria que levan décadas agardando unha solución e se está facendo unha limpeza, que preocupa moito, de malas prácticas e pequenas corruptelas que estaban instauradas no concello dende fai anos», rebatió.

Juventino aseguró estar «tranquilo», ya que la noticia de la moción «realmente xa non foi unha sorpresa logo da tentativa fallida que tiveron xa no mes de xuño».

«Vagos e sinvergonzas»

Con respecto a su valoración sobre que dos partidos tan alejados políticamente hayan llegado a un acuerdo, el todavía alcalde aludió a otros posibles motivos alejados de Fene. «Detrás desta moción de censura hai outros intereses. O PP quizais busque acceder para tapar ou tentar frear dalgún xeito a investigación xudicial que hai aberta polo asunto da desaparición e venda presuntamente ilegal das farolas das Pías e outra chatarra. Quero pensar que chegado o momento a Galego non lle tremerá a man promovendo que o Concello como institución se persoe nesa causa tan vergoñenta na que un dos seus concelleiros, que tamén subscribiu esta moción, está investigado», expuso el regidor.

Con respecto a sus compañeros, los «edís de Somos Fene, ou Marea Fene como se adoitan chamar, ou Participación Democrática Directa... xa non sabemos moi ben que son», les advirtió que deberán rendir cuentas a su electorado «traizoado». «Viñan para mudalo todo e facer unha nova política e lle entregan o goberno á dereita. Non convencerán a ninguén agás a aqueles que os consideran, permitídeme a expresión e sen faltar ao respecto, os tontos útiles dunha situación que nin eles mesmos sequera son capaces de argallar», espetó.

El primer edil fenés desveló que la moción está firmada el «5 de xuño de 2017, non tiveron nin a desvengonza de cambiar a data», por lo que los calificó de «vagos, incompetentes e sinvergonzas». Y criticó que entre los motivos se incluyan obras que ya se han acometido. Previendo que se avecinan días de marejada política, pidió a los feneses que «saiban manter a calma ante o que só pode ser cualificado como un asalto á alcaldía por intereses persoais e partidarios».

Apoyo del BNG

Lobeira alabó la labor del BNG y EU en el gobierno fenés e instó al portavoz de En Marea, Luis Villares, a tomar cartas en el asunto. «Parécenos unha operación politicamente inaceptable e democraticamente escandalosa». Por su parte, Villares no solo reiteró que «non recoñecemos a Somos Fene como parte do noso espazo político» sino que los calificó de «irresponsable».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

El BNG critica el giro político de Somos Fene para «asaltar» la alcaldía con el PP