Feijoo incide en la necesidad de diversificar el sector naval en Fene

Raquel Freire FENE

FENE

Feijoo subrayó que Gumersindo Galego «é unha persoa na que se pode confiar».
Feijoo subrayó que Gumersindo Galego «é unha persoa na que se pode confiar». césar toimil < / span>

El presidente arropó a Galego en la presentación de su candidatura

18 abr 2015 . Actualizado a las 05:00 h.

El presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez Feijoo, asistió ayer al acto de presentación de la candidatura del popular y actual alcalde, Gumersindo Galego. Una cita que se desarrolló en el local de la sociedad Agarimo de Sillobre. Un municipio muy vinculado a la industria naval, que motivó las palabras de Feijoo, quien recordó que cuatro años atrás, en el momento en que asumió la presidencia, «non había nin un só pedido para o naval». «Hoxe en día hai 450 millóns de euros en proxectos, aínda que a carga de traballo non é suficiente. O naval debe diversificarse, 100.000 persoas non poden depender de facer barcos, tamén hai que facer outras cousas e apostar ademáis polo sector da metalurxia», señaló el presidente popular.

Antes de su intervención, el titular de la Diputación de A Coruña y concejal ferrolano del PP, Diego Calvo, alabó el trabajo de Galego, del que dijo que es «o primeiro que chega e o último que se vai», además de señalar que «é un rexedor que pode volver a presentarse coa cabeza ben alta e co orgullo do traballo ben feito», dijo.

Con su presencia secundaron la cita algunos de los alcaldes populares de la comarca como José Manuel Rey Varela, Gabriel Torrente, Benjamín Modesto o Germán Castrillón, entre otros. En la sala se congregaron unas quinientas personas, que abarrotaron la sede de Agarimo en apoyo al popular fenés. Galego inició su discurso agradeciendo la asistencia de los vecinos, que de nuevo cuatro años más tarde volvieron a desplazarse hasta Sillobre. Galego centró su disertación en la dificultad de gobernar en minoría durante su mandato, «cunha oposición que non fixo máis que tumbar as nosas propostas, indo en contra dos propios veciños». Una negativa continuada, afirmó, que ha hecho que Fene no pueda disponer de punto limpio. Algo que si los populares consiguen la mayoría y según avanzó Galego, intentarán remediar en el primer pleno que se celebre.

Entre otras iniciativas, Gumersindo Galego señaló la necesidad de remodelar la plaza de la Constitución, crear pasos elevados, construir un centro de día y una residencia y solucionar los problemas de agua en Magalofes.