La edila de Urbanismo de Cedeira reprocha al PP las contradicciones sobre el Plan Xeral en A Maravilla

La Voz CEDEIRA

CEDEIRA

CEDIDA

Asegura que el comercio local «é de calidade e recibirá de moi bo agrado a todas as persoas que se despracen a comprar a Cedeira»

17 dic 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La delegada municipal de Urbanismo de Cedeira, la nacionalista María Xosé Rodríguez, reprocha al PP la falta de argumentos para rechazar la modificación del Plan Xeral en A Maravilla, donde Eroski proyecta abrir un supermercado. «O único que queda claro é que no mandato do señor Luis Rubido quixeron, pero non foron quen, de quitar adiante a modificación da mesma parcela para a instalación do mesmo supermercado, e agora que a propón outro goberno xa non lles val», critica.

En cuanto al PERI de A Xunqueira, Rodríguez reitera que el interés del ejecutivo cedeirés para que salga adelante «é indiscutible, entre outras cousas porque o Concello obtería terreo dotacional no ámbito urbano». Recuerda que siguen a la espera del informe solicitado a la Diputación sobre la viabilidad de este plan y pregunta al portavoz de los populares «por que no seu mandato non se acordou para nada nin fixo trámite algún relativo ao PERI da Xunqueira e agora se remite a el cada vez que fala da parcela da Maravilla».

Sobre las alusiones del PP al comercio local, la concejala sostiene que «é de calidade e recibirá de moi bo agrado a todas as persoas que se despracen a comprar a Cedeira».

Otras críticas

Podemos ve en este tema «unha cortina de fume que pretende tapar un pelotazo urbanístico». Vaticina que saldrá adelante, «coa complicidade do goberno e o cambio de opinión do PP».