Ana Miranda reclama que Galicia cuente en el Fondo de la Transición Justa

La portavoz del BNG en Europa insta a Xunta y Gobierno a presentar un proyecto que garantice la participación de la comunidad en esos incentivos


Ferrol

La portavoz do BNG en Europa, Ana Miranda, ha instado hoy al Gobierno central y a la Xunta a presentar «unha proposta para evitar que Galiza quede marxinada» en el Fondo de Transición Justa, votado hoy en la Eurocámara. Este fondo forma parte del Plan de Inversiones del Pacto Verde Europeo, recién presentado en el Parlamento Europeo. «Está en xogo o presente e, sobre todo, o futuro para poder facer unha transición ecolóxica e social xusta xa que o impacto socioeconómico é enorme e non podemos ser os pagadores», afirma. Galicia cuenta con dos centrales térmicas, la de Endesa en As Pontes, y la de Naturgy en Meirama, que serán cerradas por el proceso de descarbonización de la economía.

Para a portavoz del BNG en Europa, «existindo uns obxectivos claros para realizar a transición ecolóxica e a mobilización de fondos, Galiza ten que contar á hora de tomar decisións no futuro da descarbonización, en especial pola afectación en comarcas como Ferrolterra e en particular co peche da central de Endesa». Además, explica que «o fondo para a Transición Xusta recibirá 7.500 millóns de euros de novos fondos da UE e son os Estados Membros os que terán que determinar os territorios elixibles para a distribución de fondos a través de plans territoriais». También recordó que «no fondo haberá tamén un réxime de transición específico con cargo ao denominado InvestEU, que mobilizará investimento por un importe de até 45.000 millóns de euros que tamén prevé contar con investimentos privados para enerxía sostible e transporte».

De ahí la importancia de garantizar que Galicia tenga voz para poder beneficiarse de esos recursos económicos que sirvan para paliar el desmantelamiento de parte de su sector energético.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
162 votos
Comentarios

Ana Miranda reclama que Galicia cuente en el Fondo de la Transición Justa