Valentín González, en As Pontes: «O PSOE debe seguir liderando o país»

El Alovi se llenó para escuchar a Margarita Robles, Gonzalo Caballero y Montse García


As Pontes

El PSOE logró llenar ayer de nuevo el auditorio Alovi. Lo hizo para recibir a la ministra de Defensa, Margarita Robles, que remató en As Pontes su visita por la zona. Pero también para respaldar a la número tres de la candidatura del partido en la provincia coruñesa: Montserrat García Chavarría. En un discurso cargado de emoción, la que durante doce años ha ostentando la tenencia de alcaldía del gobierno local, se dirigió a un auditorio «cheo de amigos e veciños». «O de xogar na casa -apuntó- da moito respecto e responsabilidade». García recordó que «cheguei a As Pontes fai 34 anos e desde o principio me sentín unha pontesa máis». Hace más una década, continuó, «da man de Valentín lanceime a impulsar un proxecto municipal». Cumplido ese reto, «e coa mesma ilusión e compromiso», da el salto a la política nacional «co obxectivo de conseguir un país de xustiza social e de protección das persoas». La socialista subrayó que el domingo «só hai dúas opcións: a da dereita e a da esquerda do PSOE». De los primeros dijo «son xente sen cabeza nin corazón que apostan por unha política involucionista».

A García le siguió el alcalde de As Pontes y presidente de la Diputación, Valentín González Formoso. En su intervención, el regidor quiso aprovechar la presencia de la ministra para «pedirlle que interceda ante Endesa para que os beneficios sociais dos traballadores que levaron adiante esta empresa, non sexan recortados». El domingo, subrayó, «o PSOE debe seguir liderando o país, ninguén mellor para defender o sistema educativo, porque foi o partido que o deseñou, ou a sanidade pública porque é quen traballa para garantila».

El secretario xeral de los socialistas gallegos, Gonzalo Caballero, pidió el apoyo para su partido y, en especial, para la candidata pontesa de quien dijo «é un dos grandes descubrimentos desta campaña. Unha muller adicada, competente e con discurso. Vai ser un gran puntal de Galicia no Congreso». Los alcaldes socialista de Valdoviño, Cedeira o A Capela, así como la número uno de la candidatura, Pila Cancela, estuvieron presentes en el acto.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
6 votos
Comentarios

Valentín González, en As Pontes: «O PSOE debe seguir liderando o país»