González Formoso defiende el «modelo» de la central pontesa

La Voz AS PONTES

AS PONTES

cedida

El regidor se entrevistó con el secretario de Estado de Energía

27 ene 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de As Pontes y presidente de la Diputación, Valentín González Formoso, se reunión en Madrid con el secretario de Estado de Energía, José Domínguez Abascal, con el que abordó diversas cuestiones relacionadas con la central térmica del municipio. Acompañado del presidente del comité de empresa de la factoría, Luís Varela Domínguez, del edil de Industria de As Pontes, Juan Carlos Romero, y del portavoz de Industria del PSOE en el Senado, Ángel Mato, González Formoso puso en valor el «modelo» de la central pontesa «que a día de hoxe, grazas á planificación e ao importante esforzo inversor que está realizando Endesa, xa cumpre cos límites ambientais que a normativa europea de emisións marca para mediados de 2020».

González Formoso contrapuso el modelo de As Pontes con el que lleva al cierre abrupto de la térmica en Meirama. Solicitó que el Gobierno «tome nota deste compromiso e planifique a medio e longo prazo un modelo de transición que aproveite as nosas potencialidades e a base industrial existente, que incorpore á central de As Pontes a proxectos de futuro que sirvan de respaldo e complemento á produción de enerxías renovables, co obxectivo de garantir a continuidade do complexo e o sostemento do emprego a longo prazo».

González Formoso y Luís Varela trasladaron también al secretario de Estado las demandas del comité de empresa sobre la necesidad de que Endesa «retome o diálogo e se sente a negociar un novo convenio laboral cos traballadores, xa que actualmente hai miles de empregados da compañía sen un marco común que regule as súas relación laborais».

Finalmente, incidió en la necesidad de recuperar los fondos del Ministerio de Transición para el desarrollo del suelo industrial e invitó a Domínguez Abascal a visitar As Pontes.