Deputación, Concello y Xunta pondrán fin a los problemas del agua en Ares

La Voz ARES / LA VOZ

ARES

Valentín González Formoso y Julio Iglesias en la firma del protocolo
Valentín González Formoso y Julio Iglesias en la firma del protocolo Cedida

La institución provincial firma un protocolo con el ayuntamiento, que se suma a la aportación de Augas de Galicia

21 mar 2023 . Actualizado a las 22:57 h.

Para terminar con los problemas de suministro de agua en Ares, sobre todo durante los veranos, se renovará el abastecimiento. El coste total de las obras asciende a 4,28 millones de euros. Y la Deputación financiará el 40% del proyecto con un compromiso de 1,7 millones de euros a lo largo de tres años. Augas de Galicia (Xunta) aportará otro 40% y el Concello de Ares el 20% restante. Según indican desde la Deputación, «as obras rematarán cos problemas no subministro de auga, que se dan sobre todo no verán».

El presidente de la Deputación da Coruña, Valentín González Formoso, firmó ayer el protocolo junto al alcalde Julio Iglesias. Para el regidor «é o investimento máis importante dos últimos 16 anos que levamos gobernando polo que é unha moi boa nova para toda a veciñanza”. Dicho protocolo articulará la financiación y ejecución de las obras. Ambas administraciones indican que se trata de una actuación «de vital importancia para a poboación deste concello que padece as consecuencias dun sistema deficitario que non garante, sobre todo en época estival, o subministro de auga potable».

Como destacó González Formoso, “asinamos un primeiro paso importante que permitirá garantir os traballos para que dentro de pouco tempo os curtes de auga no municipio non sexan máis cun mal recordo». Se trata de una de las inversiones «máis importantes da Deputación nos últimos anos, nun asunto prioritario para este concello e nunha mostra de colaboración entre administracións”.

Formoso recalcó que el crecimiento de Ares en los últimos años no fue en paralelo a la renovación de las infraestructuras. “É un investimento prioritario e penso que Augas de Galicia debe liderar o proxecto xa que a súa aportación sae directamente do pago do canon dos propios veciños e veciñas”, destacó el presidente provincial. Según Julio Iglesias, en verano la presión del agua es «insuficiente pola ruptura dunha tubaxe, polo diámetro e presión das tuberías, e pola falta de depósitos, e con esta obra poderemos resolver o problema».