El BNG de Ares pide dar marcha atrás al nuevo sistema de aparcamientos

PABLO J. RAÑALES / B.C. FERROL / LA VOZ

ARES

Señalizaciones del sistema de aparcamientos de Ares
Señalizaciones del sistema de aparcamientos de Ares JOSE PARDO

La agrupación nacionalista solicita dejar sin efecto el acuerdo plenario adoptado el mes pasado sobre la reorganización del tráfico

13 ago 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La agrupación nacionalista de Ares ha remitido un escrito donde solicita abrir «un novo proceso de debate ao respecto das medidas de humanización dos espazos urbanos no noso concello, dun plan de mobilidade e, especificamente, de solucións para a problemática dos aparcadoiros». El BNG pide dejar sin efecto el acuerdo adoptado el mes pasado, al considerar que la decisión de la corporación municipal «nin tivo debate demorado nin moito menos o mínimo coñecemento de todo o conxunto da cidadanía». Para el Bloque, estas medidas han de contar con el mayor consenso posible y tener «vontade de permanencia no tempo».

La agrupación critica la forma de poner en marcha la nueva ordenación de tráfico en Ares y expone que el BNG está a favor de la humanización de los espacios urbanos y la reorganización de los coches, «ademais de priorizar as persoas por riba dos vehículos», pero que «non se pode utilizar a situación derivada do covid-19 como xustificante para aprobar un rosario de medidas que, ademais de non resolver a suposta masificación das praias, tampouco resolve o tema dos aparcadoiros». El BNG de Ares pide que haya un nuevo proceso de debate «a comezar no seo da propia corporación, mais tamén con información e participación da veciñanza e sectores potencialmente afectados» por las medidas.