
Con estos trabajos se culminará el proyecto de saneamiento de A Malata
03 ago 2023 . Actualizado a las 21:57 h.La Consellería de Infraestruturas e Mobilidade, a través de Augas de Galicia, adjudicó por 795.575 euros, las obras para ejecutar el nuevo colector del río Sardiña. Los trabajos adjudicados a la empresa Sociedad Anónima de Obras y Servicios Copasa contará con un plazo de ejecución de seis meses.
Esta nueva intervención se enmarca en la apuesta de la Xunta por el saneamiento de la ría, en el que invirtió más de 115 millones, «tendo como obxectivo a execución da rede de colectores da marxe esquerda do río a culminación do saneamento da Malata».
La intervención forma parte de un convenio de colaboración con el Concello, que prevé una inversión global de 900.000 euros, de los cuales la Xunta acerca el 70 %.
La nueva intervención complementará las obras ya terminadas en la zona de A Malata, «que supuxeron un investimento da entidade hidráulica da Xunta de 7,3 millones, permitindo conectar un ámbito da cidade, que ademais de vivendas inclúe o estadio de fútbol, a piscina municipal, a feira de mostras e o pavillón co sistema de saneamento que conduce as augas residuais de Ferrol e de Narón cara á depuradora».
Durante la ejecución de la obra «evidenciouse a necesidade de desenvolver unha actuación adicional para completar o saneamento da enseada da Malata, para conectar a ese sistema a marxe esquerda do río Sardiña». Para eso se ejecutará un colector general de 1.200 mm de diámetro e 574 metros de largo, «ademais de 13 pozos, que irá pola marxe esquerda do río Sardiña».