Inquietud y malestar en Ferrolterra y Ortegal por el despliegue eólico

LA VOZ ORTIGUEIRA

FERROL

Movilización en contra del despliegue eólico indiscriminado en la zona, celebrada en Neda
Movilización en contra del despliegue eólico indiscriminado en la zona, celebrada en Neda cedida

La plataforma Cerdido di Non y el Concello de Moeche critican que se apruebe la declaración de impacto ambiental ignorando las reclamaciones vecinales

28 ene 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

La aprobación de la declaración de impacto ambiental de cinco parques eólicos para las comarcas de Ferrolterra, Ortegal y Eume ha generado gran preocupación y malestar en la zona. Se trata de los proyectos Tesouro, que afecta a A Capela y As Pontes; Barqueiro, en As Pontes, As Somozas, Mañón, Cerdido, Moeche y Ortigueira (y O Vicedo, en Lugo); Badulaque, en Valdoviño, Cerdido, Cedeira, Moeche, As Somozas y As Pontes; Santuario, en As Pontes y tres municipios lucenses; y Moeche, en Moeche, As Somozas, As Pontes y San Sadurniño.

Todos corresponden a Enel Green Power (Endesa). Desde la plataforma Cerdido di Non atacan al Ministerio para la Transición Ecológica «por dar luz verde a estes proxectos o último día no que caducan os permisos de enganche, sen ter en conta para nada aos veciños; polo ben de catro empresas venden o futuro do rural». Hablan de «vergoña [...], fóra das zonas de desenvolvemento eólico, sen distancia ás casas» e «ilegalidade, por fraccionar un macroparque».

La alcaldesa de Moeche, Beatriz Bascoy (BNG), critica la tramitación «ás présas, con escurantismo e de costas á veciñanza e ao Concello, que aínda non recibiron resposta ás alegacións».