Reganosa, Ence y Nervión, elegidas por la Xunta para optar a los fondos de transición justa

Beatriz García Couce
Beatriz Couce FERROL

FERROL

El Gobierno concederá a la comunidad 111 millones de euros

07 jul 2022 . Actualizado a las 12:10 h.

La A Xunta de Galicia ha preseleccionado un total de 36 propuestas entre las 54 manifestaciones de interés que se presentaron a la convocatoria lanzada por las grandes empresas interesadas en acceder al Fondo de Transición Justa. El Ministerio de Transición ha concedido a la comunidad 111 millones de euros para amparar iniciativas empresariales en las zonas en descarbonización, que en el caso de Galicia son los entornos de As Pontes y Meirama. Una vez que el Gobierno central transfiera los fondos a la Xunta, esta lanzará la convocatoria de ayudas.

La preselección fue efectuada por técnicos del Instituto Galego de Promoción Económica (Igape) y del Instituto Enerxético de Galicia (Inega). «Cómpre lembrar que a esta futura convocatoria, ademais destas empresas preseleccionadas, participarán todas as pemes que o estimen oportuno», subraya la Consellería de Economía.

De entre las 36 propuestas seleccionadas, 24 pertenecen al sector energético, y los 12 restantes, al ámbito más industrial. «Entre as iniciativas que pasaron esta primeira selección —e polo tanto poderán concorrer á convocatoria de axudas— están a planta de

Nervión Naval Offshore para a ensamblaxe de estruturas de eólica mariña flotante no porto exterior de Ferrol; o centro de produción de metanol verde de Forestal del Atlántico (Mugardos); a aposta da empresa de automoción Showa Denko, con sede na Coruña, para ampliar as súas instalacións; e proxectos vinculados con As Pontes xa presentados á Xunta de Galicia, como a planta de hidróxeno verde promovida por Reganosa e EDP Renovables nas Pontes, a instalación dunha fábrica de pneumáticos de Sentury Tire ou a proposta de Ence para construír un centro para a recuperación de papel e cartón», explica la Xunta.

Apuesta verde

El Ejecutivo de Alfonso Rueda subraya su apuesta «pola transformación ecolóxica da industria, a economía circular e a eficiencia enerxética, ao tempo que impulsa o traballo das pemes galegas a través de proxectos empresariais tractores para a diversificación económica do territorio».