Bomberos del Arsenal dicen que Defensa estudia prestar el servicio con personal militar

La Voz FERROL

FERROL

Bomberos del Arsenal
Bomberos del Arsenal JOSÉ PARDO

Presentan quejas por las condiciones laborales

17 dic 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El comité que representa a los bomberos del Arsenal Militar de Ferrol elevó sus críticas por las condiciones laborales del personal de la unidad y por la preferencia de Defensa «pola eliminación deste servizo».

En un comunicado, la parte social subraya que «dúas recentes sentenzas do xulgado acaban de faiar contra o Ministerio de Defensa pola vulneración do dereito á liberdade de expresión de dous bombeiros do Arsenal Militar de Ferrol, ós que se lle impuxeron faltas disciplinarias por denunciar ante a opinión pública as carencias de medios humanos e materiais necesarios para desenvolver o seu traballo». Además, asegura que «nunha entrevista cos responsables desta instalación, trasladóusenos a súa preferencia pola eliminación deste servizo». En cuanto a este último punto, el comité apunta que «parece que a intención dos xestores deste organismo é a de substituír os bombeiros profesionais por persoal militar, do que descoñecemos se ten a formación e cualificación precisas para prestar un servizo que ten como obxectivo garantir a seguridade e o auxilio das miles de persoas que traballan no Arsenal de Ferrol».

«A realidade —asevera— é que o cadro de persoal non fixo máis que diminuír, sen que incorporara efectivo algún en máis de dez anos».

El departamento de Defensa licitó recientemente el suministro de vestuario y equipos por un importe estimado de algo más de 18.000 euros.