Concluyen las obras de la circunvalación de As Pontes

La Xunta completó las tareas con sendas peatonales y ciclistas


as pontes / la voz

La Consellería de Infraestruturas e Mobilidade concluyó las obras de construcción de la nueva circunvalación de As Pontes, que se ve completada con una red de sendas peatonales y ciclistas en paralelo a la mencionada vía y al río Eume.

Desde el departamento autonómico se indica que «as actuacións permiten dispor dunha nova vía de acceso ao núcleo das Pontes, que serve de alternativa á AC-861, ten 985 metros de lonxitude e comunica a AC-101 coa rúa alcalde Vilaboy Pajón. Os traballos, que comezaron en xaneiro de 2019, consistiron na construción dunha nova vía de acceso ao núcleo, que funciona como circunvalación, separando a área industrial da residencial e mantendo a conexión coa AG-64».

 

Tres glorietas

Además, también se indica que se ejecutaron tres glorietas, una en cada extremo y otra intermedia como intersección con la calle Areosa. También se reordenó la intersección existente con la AC-101.

El departamento de Infraestruturas señala que «a actuación complementouse cunha rede de sendas de máis de 2,4 kilómetros de lonxitude para facilitar a mobilidade peonil e ciclista. Estes itinerarios desenvólvense en paralelo á nova vía e ao río Eume, conectando coas instalacións industriais das Pontes». «A intervención incluíu, ademais, un aparcadoiro disuasorio no entorno da Casa da Enerxía, na Avenida Alcalde Vilaboy, así como a remodelación do tramo inicial das rúas Areosa e Irmáns Tojeiro.

Complétanse así os traballos de reordenación e mellora da mobilidade nesta contorna, que xa permitiron normalizar o pasado 21 de setembro o tráfico no núcleo das Pontes, ao restablecerse a circulación pola nova estrada á conexión entre a AC-101 e a AC-861», concluyen.

 

Casi tres millones

La actuación supuso una inversión total de algo más de 2,9 millones de euros, financiados por Endesa, y fue ejecutada por la Consellería de Infraestruturas e Mobilidade.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Concluyen las obras de la circunvalación de As Pontes