As Pontes registra seis delitos por cada mil habitantes, frente a los 32 de la media provincial

Concello y Ministerio de Interior renuevan el convenio Viogén, por el seguimiento integral de los casos de violencia de género


AS PONTES

Con seis delitos por cada mil habitantes, la tasa delictiva de As Pontes se sitúa muy por debajo de la media provincial, que está en 32, y la nacional, en 46. «É moi baixa, e ese é un feito que temos que agradecer ás forzas e corpos de seguridade do Estado que operan no noso municipio e, sobre todo, á Policía Local e á sociedade, que fan que As Pontes sexa un concello moi seguro», subrayó el alcalde, Valentín González Formoso, al finalizar la reunión extraordinaria de la junta local de seguridad.

El motivo principal del encuentro fue la renovación del convenio suscrito por el Ayuntamiento pontés con el Ministerio de Interior para incorporar a la Policía Local al sistema de seguimiento integral de los casos de violencia de género, conocido como Viogén. Este acuerdo «fai posible a coordinación da Garda Civil e a Policía Local en materia de protección das vítimas de violencia de xénero. Permitirá aos axentes municipais acceder ao sistema de seguimento dos expedientes, para realizar unha valoración de novas agresións e, deste xeito, graduar as respostas e medidas a tomar en cada caso», explica el gobierno local.

Bajo número de víctimas

El objetivo radica en «mellorar a eficacia na protección das vítimas, dando un paso máis para combater a lacra da violencia machista», añade. El regidor presidió la reunión, a la que también asistieron la subdelegada del Gobierno en A Coruña, Pilar López-Rioboo; el edil de Seguridade, José Ramón Alonso; la concejala de Benestar Social y mandos de la Guardia Civil, la Policía Autonómica, la Policía Local y Protección Civil. Este convenio se firmó, por primera vez, en 2012.

«Fomos dos primeiros concellos en facelo, supón ter unha policía activa, dinámica e con implicación na protección das mulleres vítimas de violencia de xénero», remarcó el alcalde. González Formoso dijo sentirse «orgulloso do traballo que se leva feito». Reconoció que «o número de mulleres adscritas a ese sistema no municipio é moi baixo». «Aínda así -subrayó- non non podemos relaxar. Con que haxa unha muller que sufra xa é motivo de preocupación e de condena».

López-Rioboo destacó su intención de que se renueven todos los convenios existentes del programa Viogén, «e poñelos en marcha en concellos onde non os hai. Son instrumentos que serven para loitar contra a lacra da violencia machista, e é unha satisfacción que As Pontes o renove».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

As Pontes registra seis delitos por cada mil habitantes, frente a los 32 de la media provincial