«Ten beneficios para o medio ambiente e pola posibilidade que nos dá de sementar»

A. CUBA CEDEIRA / LA VOZ

FERROL

JOSE PARDO

Pilar López Bellón es la presidenta de la Agrupación de Mariscadoras de Cedeira, con socios de este municipio y de Valdoviño

02 sep 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Pilar López Bellón, presidenta de la Agrupación de Mariscadoras de Cedeira, con socias de este municipio y de Valdoviño, como ella misma, reconoce que las jornadas formativas le ayudaron a «tomar conciencia da gravidade de tirar plásticos e outros residuos». Después participó, con sus compañeras, en la primera sesión de limpieza: «Quitamos roupa, tenis, cabichas, palitos de limpar as orellas e dos chupachús, botellas, ferros e madeira de barcos antigos... Todo polo río [en Funil, en Pantín], nunha zona na que antes había ameixa moi boa. O que queremos é volver botala».

En las 15 jornadas que les quedan por delante limpiarán «a praia de Vilar, a enseada de Esteiro e a praia da Madalena». De hecho, ya piensan en seguir después por su cuenta, «cando se poida, en días que non haxa marea», para continuar extrayendo basura de estas zonas. «Este proxecto é moi interesante -remarca López Bellón-, polos beneficios que ten para o medio ambiente ao reducir a contaminación, e polas posibilidades que nos dá de sementar ameixa fina».

«Estamos intentando ir para arriba», subraya la presidenta del colectivo de recolectoras, convencida de que «sen traballo non se consegue nada». En cuanto al marisqueo, el verano empezó mal, con toxina en junio y julio, después de tres meses de inactividad por el covid-19, pero agosto «foi bastante ben».