«Un neno que participou nunha actividade deu positivo o venres e ata o luns non nos fixeron caso»

B. A. FERROL

FERROL

El alcalde de Ortigueira denuncia la falta de datos desde el centro de coordinación del covid

02 sep 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Cedeira, el socialista Pablo Diego Moreda, denuncia que solo tiene los datos de los casos activos de covid que le facilita el centro de salud. En especial está molesto por una situación que vivió el pasado fin de semana: «Un neno que participou nunha actividade municipal deu positivo o venres e ata o luns non nos fixeron caso, chamei a todos os sitios, ata o 061, porque necesitábamos tomar medidas e nada, é unha situación sangrante», precisa el regidor que recalca que está especialmente orgulloso de la labor de los profesionales de su ambulatorio.

«Ademais do seu traballo teñen que facer labores de rastreo e o fan e están traballando moitísimo», dice al tiempo que recuerda que ningún responsable del centro de control de covid les ha facilitado la información necesaria para activar protocolos de seguridad a nivel municipal ante un pico de casos o el cierre de actividades en las que participaron positivos. «Noutros concellos, como na Mariña, se daban datos de confinamento, pero aquí non os temos e os necesitamos para poder axudar a esas persoas», detalla un regidor que recuerda que al menos a uno de los confinados el Concello le envió a personal para que pudiese hacerle la compra o acercarle lo que necesitase.

«Contaxiados polo pobo»

«Todo o fin de semana os nenos que podían estar contaxiados andiveron polo pobo e tivemos que ser nos os que recopilamos os teléfonos dos pais», se queja Moreda, que apela a que las administraciones locales puedan acceder a la información necesaria para luchar contra el coronavirus.