Concentración por un pacto para la reconstrucción social

La Voz FERROL

FERROL

Plaza de la Constitución
Plaza de la Constitución JOSE PARDO

CC.OO. y UGT convocan la movilización para el próximo domingo en Ferrol

27 jun 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Bajo el lema Imos saír, los sindicatos CC.OO. y UGT convocan para el próximo domingo, 28 de junio, una serie de concentraciones que se desarrollará en cincuenta ciudades del país y que en Ferrol tendrá como epicentro la plaza de la Constitución, en el Cantón. Las reivindicaciones se centrarán en un pacto para la reconstrucción social tras la «tráxica experiencia» del covid-19. En un comunicado emitido por la unión comarcal de Comisiones Obreras se recalca que la crisis sanitaria «deixa tras de si miles de vítimas, enfermas e falecidas», y explica que serán recordadas en la movilización, del mismo modo que expresarán «a elas e ás súas familias a nosa maior e máis sincera solidariedade e apoio».

Según el sindicato, «a consecuencia das restricións de mobilidade foi a paralización da economía, unha economía que precisamos que acelere máquinas», pero no de la misma forma que se afrontó la crisis del 2008, porque, subraya, «serviu para aumentar a desigualdade social, deixando miles de familias en situación de pobreza extrema, así non». «Non queremos novos excluídos na recuperación», incide el comunicado.

«Os sindicatos CC.OO. e UGT temos claro que necesitamos un gran pacto para a reconstrución a través do cal poidamos reforzar os nosos servizos públicos, onde se aposte pola innovación, a tecnoloxía, a industria a economía verde, a loita contra o cambio climático e, por riba de todo, por un emprego digno. Desta forma si imos saír», remacha. Además, la concentración servirá como homenaje a «todos os traballadores que durante este tempo fixeron posible que non faltaran os servizos básicos», concluye.