Pontón se reivindica en Fene como «aliada» del sector naval y garantía del cambio político

la voz FENE

FERROL

César Toimil

En Perlío aseguró que Galicia precisa «unha presidenta coas mans libres, sen mordazas nin ataduras»

10 mar 2020 . Actualizado a las 10:07 h.

La candidata del BNG a la Xunta optó por Fene, antaño feudo nacionalista, para su primer mitin de precampaña. Y la elección no fue casual. Ante un Círculo de Perlío lleno, Ana Pontón destacó el trabajo del recién elegido ejecutivo municipal, liderado por el Bloque y fruto de la alianza de las fuerzas progresistas, y lo puso como ejemplo por ser «unha alcaldía que recuperou o BNG o que nos da forzas para conseguir o un cambio real en Galiza».

«Fene ten agora un goberno honesto, traballador, con capacidade para mellorar a vida das persoas, colocando os intereses da maioría social por diante. E o 5 de abril imos recuperar Galicia, abrindo un novo tempo», arrancó su intervención Pontón, quien, ante un público entregado, aludió al «proxecto serio, solvente e fiable» del BNG y marcó distancias con el resto de formaciones.

Defendió la candidata que Galicia precisa «unha presidenta coas mans libres, sen mordazas nin ataduras». Y añadió que «Ferrolterra é o mellor exemplo de que os gobernos sucursalistas non funcionan e só traen problemas económicos e desesperanza. Nós somos o antídoto».

Acompañada del alcalde Juventino Trigo, y del número dos de la lista coruñesa, Xosé Luis Rivas, entre otros, la candidata criticó con firmeza la gestión del gobierno del PP en la comarca y marcó prioridades. Así, se refirió al «reto da transición enerxética xusta, no que a Xunta tamén ten que poñer fondos e recursos». Sostuvo que un gobierno liderado por el BNG sería «un aliado do sector naval» -reclaman los nacionalistas que se adelante la construcción de las fragatas F-110 «dotar ao estaleiro de persoal cualificado e recursos para impulsar a construción naval e civil»- e hizo suya «unha eterna promesa sen cumprir», el saneamiento de la ría, clave para la recuperación. Finalmente, en materia de comunicaciones, apostó por la modernización de la conexión ferroviaria entre Ferrol y A Coruña y la creación del «Galtren».

«Agora como nunca, é tempo de mulleres. É momento de que Galicia teña unha presidenta», concluyó.