El PSOE abre a las edilas que apoyaron la moción fenesa un expediente disciplinario

La Voz FERROL

FERROL

jose pardo

La comisión ejecutiva municipal cesó a las concejalas de sus cargos de portavoz y viceportavoz del grupo en el concello

08 feb 2020 . Actualizado a las 17:42 h.

La dirección local del PSdeG-PSOE de Fene ya ha tomado las primeras medidas después de que las edilas Mar Piñeiro y Ana Basoa apoyasen la moción de censura, que se hizo efectiva el viernes con 9 de los 17 votos de la corporación, y que arrebató el bastón de mando al conservador Gumersindo Galego. La alcaldía fenesa regresa de nuevo a manos del nacionalista Juventino Trigo.

Así, los socialistas han informado de que se ha abierto un expediente disciplinario a las edilas que apoyaron el cambio de gobierno «a espaldas da militancia de Fene».

Asimismo, Piñeiro y Basoa fueron cesadas como portavoz y viceportavoz del grupo municipal del PSdeG-PSOE. «É inadmisible que o único contido do acordo da moción de censura do que se ten información sexan os salarios que van cobrar as concelleiras implicadas», señalan.

Por otra parte, la Comisión Ejecutiva Municipal (CEM) del PSdeG-PSOE de Fene reitera a las edilas la prohibición de «entrar a formar parte do goberno do nacionalista Juventino Trigo, tal e como se acordou pola militancia na asamblea local celebrada o pasado 30 de xaneiro».

Por último, el CEM no entra a valorar «a pertinencia ou non de acadar acordos con forzas progresistas no noso concello ou de facelo neste ou noutro momento, a única cuestión que se debate é a gravísima irregularidade que supón que unha concelleira do grupo socialista, a título particular, usurpe as competencias dos órganos do PSdeG-PSOE de Fene e asine unha moción de censura do Concello sen que os órganos do partido poidan coñecer e debater os contidos dese acordo, que a todas luces é ilexítimo, máxime cando o PSOE fenés retomara os contactos co BNG dende o pasado mes de decembro». Y acusan a las edilas de apoyar el cambio de gobierno solo «a cambio de salarios».