Ferrol activa ya el carnaval 2020

La Voz FERROL

FERROL

JOSE PARDO

Listas las bases para el concurso de comparsas, con importantes premios en metálico

25 ene 2020 . Actualizado a las 13:48 h.

El Concello de Ferrol ha informado de que el tradicional Entroido tendrá lugar el próximo 24 de febrero. El edil de Cultura, Antonio Golpe, presentó recientemente en la comsión de Cultura, Educación, Universidade, Deportes e Festas la propuesta de la convocatoria de las bases específicas para el concurso de comparsas participantes en el pasacalles y la gala Entroido 2020, que contó con el dictamen favorable de todos los grupos políticos y que tendrá que recibir, en todo caso, su visto bueno definitivo en el el pleno.

Desde el Ayuntamiento se indica que la propuesta recoge «que a festividade consistirá nun desfile-pasarrúas de comparsas e unha gala. Co obxectivo de promover unha das festas con máis historia da cidade, o Concello convoca un concurso entre comparsas, grupos, parellas e persoas que de xeito individual participen no desfile e que previamente deberán inscribirse no Rexistro Xeral. O prazo de inscrición será de 10 días naturais dende o día seguinte ao da publicación destas bases no BOP. Terán preferencia as comparsas, grupos, parellas e individuais que teñan o seu domicilio no Concello de Ferrol e por rigorosa orde de entrada da solicitude de participación».

Las comparsas participantes optarán a premios en metálico. El primero será de 630 euros; 620 para el segundo y 610 para el tercer puesto. Además, cada comparsa participante recibirá recibirá 600 euros, cada grupo 250 y cada pareja 60; las personas que participen de forma individual, cuarenta euros. «O xurado terá en conta a orixinalidade nas interpretacións e tamén se valorará a complexidade e dificultade na elaboración dos traxes e a súa vistosidade», detallan.