La Federación Provincial de Caza denuncia la existencia de un grupo organizado de furtivos

Pide que se investigue, lo desvincula de cazadores, ganaderos o agricultores, y le atribuye «feitos graves» en la comarca de Ferrolterra


FERROL / LA VOZ

La Federación Provincial de Caza de A Coruña denuncia la existencia de un grupo organizado de furtivos que operan «a diario» en la comarca de Ferrolterra, con especial incidencia en los municipios de Narón, Ferrol, Valdoviño, Cedeira y otros limítrofes. La organización asegura que ha recibido «multitude de chamadas e queixas» de cazadores, sociedades de caza o personas ajenas a esta actividad, relatando «actos graves, con armas de fogo de gran calibre e alcance». Insiste en «que nada teñen que ver co colectivo de cazadores, nin con agricultores ou gandeiros».

«Estas persoas, amparándose na noite e na vulnerabilidade dos animais a esas horas, dedícanse a disparar a pezas de caza», explican desde la federación. «Utilizan armas sen documentar e válense de maquinaria agrícola e vehículos todoterreo para desprazarse pola comarca, achegarse ás especies cinexéticas e disparar, conseguindo abatelas na maioría dos casos», relatan. En alguna ocasión, abundan, «os disparos impactaron en vivendas habitadas, causando danos nas mesmas e medo nos seus moradores», acciones que han sido denunciadas por los afectados.

De hecho, la entidad provincial tiene constancia de que se ha interpuesto alguna denuncia, que derivó en la detención de una persona, a la que se le intervino un arma de fuego sin documentar. Señala, además, que algún damnificado «manifestou que tivera a impresión de que había certa connivencia dalgunha autoridade con estes feitos». Y agrega que algún afectado «non se atreve a denunciar por medo a represalias destas persoas, polas que foron ameazados, e incluso houbo algún conato de agresión».

Los disparos nocturnos cerca de núcleos urbanos y viviendas habitadas «causan o pánico» entre los residentes en la zona. La federación asevera que «chegan a realizar estes actos de furtivismo en áreas de especial protección, como na lagoa da Frouxeira [Valdoviño], onde está totalmente prohibida calquera acción con armas de caza e o emprego de municións, que pode considerarse delito medioambiental».

La Federación Provincial de Caza habla «dun grupo de furtivos que cren que posúen unha patente de corso para alarmar á poboación». Ha trasladado un escrito alertando de esta situación a la Guardia Civil, el Servicio de Protección de la Naturaleza de la Benemérita (Seprona), la Policía Autonómica, la Subdelegación del Gobierno y la Consellería de Medio Ambiente. Solicita «que se investigue e se poña coto a estes feitos de suma gravidade que, ademais de infrinxir as leis, teñen á cidadanía alarmada e preocupada, e causan un grave prexuízo á imaxe de cazadores, agricultores e gandeiros».

Alerta a Xunta, Subdelegación del Gobierno, Guardia Civil, Seprona o Policía Autonómica

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

La Federación Provincial de Caza denuncia la existencia de un grupo organizado de furtivos