Las auxiliares de Navantia inician mañana una huelga indefinida por los despidos

LA VOZ FERROL

FERROL

JACOBO AMENEIRO

Comisiones Obreras, uno de los sindicatos convocantes, alerta «da estratexia para eliminar o dereito de subrogación» por parte de la UTE Rayma-Tecman

22 sep 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Los trabajadores de las empresas Indasa, encargada del mantenimiento de las cabinas de pintado de las instalaciones de Navantia en la ría de Ferrol, y de la UTE (unión temporal de empresas) Rayma-Tecman, que se ocupa del mantenimiento de los dos astilleros de la ría (el de Fene y el de Ferrol), iniciarán mañana una huelga indefinida en protesta por los despidos efectuados y «para garantir o mantemento de todos os postos de traballo do persoal que as empresas teñen prestando servizos para Navantia Ría de Ferrol». La UTE Rayma-Tecman ha recurrido a la Axencia Galega de Arbitraxe (AGA) para establecer los servicios mínimos mientras dure la huelga.

El sindicato Comisiones Obreras, uno de los convocantes, junto a UGT, CIG y MAS, atribuye los despidos de la UTE «á estratexia para eliminar o dereito de subrogación. Agora foron nove, pero poderían ser máis». Y critica que «non se informara ao comité de empresa, nin aos traballadores afectados, que acudiron traballar o mesmo luns pasado e atopáronse coa tarxeta de entrada desactivada».

CC.OO. considera «obvio» que las labores de mantenimiento de la UTE en Navantia, «con 1.365.167 metros cadrados, non se poden facer con 42 persoas, con todas as grúas, equipos e máquinas». Sobre Indasa, entiende que «só deixa de ter operación cando non se pinta, pero o mantemento é das instalacións e equipos que existen nas cabinas, polo tanto queda moito que mellorar e adecuar». Insiste en pedir que se retiren los despidos y se busquen otras salidas al conflicto, «que non existiría se houbera ánimo de chegar a acordos».