Ramón Antonio López Rodríguez: «Doulle gracias a Deus Noso Señor por estes 40 anos de sacerdocio»

La parroquia de Santa María de Neda será escenario este domingo de una misa a la que acudirán amigos del sacerdote de distintos lugares de Galicia


Ramón Antonio López Rodríguez cumple 40 años de sacerdocio. Y, con tal motivo, este domingo, a las 12.30 horas, se celebrará en Santa María de Neda una Eucaristía que reunirá a fieles de todo el municipio y a amigos llegados desde toda Galicia. «Doulle gracias a Deus Noso Señor por estes 40 anos de sacerdocio», dice Ramón Antonio. Y añade: «Ao longo de todo este tempo, fixen todo tipo de tarefas como sacerdote, desde estar á fronte da residencia dos estudantes ata exercer como secretario do bispo e traballar na pastoral da saúde, pero a miña verdadeira vocación sempre foi o contacto directo coa xente a través das parroquias, que é onde me sinto máis realizado». Ramón Antonio López Rodríguez es, actualmente, el párroco de las cuatro parroquias del municipio de Neda.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
12 votos
Comentarios

Ramón Antonio López Rodríguez: «Doulle gracias a Deus Noso Señor por estes 40 anos de sacerdocio»