Iván Rivas volverá a encabezar la lista del BNG a las municipales

FERROL

CESAR TOIMIL

El edil nacionalista se presenta «contra os que se poñen do lado do poder e non queren que nada mude»

15 sep 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

Sin ningún adelanto previo, y en una rueda de prensa convocada como las que realiza dos o tres veces por semana, Iván Rivas anunció ayer que repetirá como candidato del BNG en las municipales de mayo. «Presentámonos contra os que se poñen do lado do poder e non queren que nada mude», en clara alusión a Ferrol en Común y el PP, «que acabaron sendo o mesmo», dijo, apostillando que «Rey Varela non é máis que Jorge Suárez con americana». En esta línea, manifestó que su intención es «quitarlles dunha vez a careta a estes personaxes, porque alguén ten que pararlles os pés».

Iván Rivas relacionó una serie de cuestiones que, desde su punto de vista, se tienen que acabar, como los convenios nominativos con el Racing, Exponav o la Semana Santa, la tolerancia con el Ministerio de Fomento por no obligarlo a acondicionar el talud de la vía férrea en Santa Mariña, el convenio con Defensa por el que se aportó dinero de todos los ferrolanos que solo sirvió para responsabilizarse de unas propiedades abandonadas, sin exigirle que pague por la ocupación del 20 % del concello o la situación del saneamiento y la tasa, entre otras cuestiones.

Continuó diciendo que los alcaldes de Ferrol «parecen ter un síndrome, porque cando se achegan as eleccións comenzan a facer anuncios de rehabilitacións en Ferrol Vello ou de ‘la ciudad de la seguridad’ que pretenden ubicar nun lugar descoñecido da cidade».

«Ferrol só ten unha alternativa real, que é o BNG, e esta cidade terá que decidir se a toma ou a deixa, despois dos últimos oito anos nefastos para a cidade», dijo.

Según el candidato del BNG, en política hay que tomar decisiones y la suya es de «cortar o touciño un pouco máis gordo do lado dos débiles, a sabendas de que para favorecer a uns se perxudica a outros», apuntó, añadiendo que el BNG tiene muy claro que «Ferrol é como unha tourada de sal. Temos que reventar a primeira costra para poder disfrutar desta cidade tan espectacular, tendo en conta que a primeira capa de sal é moi gorda, xa que tanto Rey Varela como Jorge Suárez non fixeron máis que engordala», concluyó diciendo Iván Rivas.