Dos días de huelga de enseñanza y manifestación el jueves a las 12

El miércoles comenzará el paro, convocado por el Sindicato de Estudiantes 


Ferrol

El Sindicato de Estudantes convoca una huelga estudiantil para el miércoles y el jueves, cuando tendrá lugar una manitestación a partir de las 12 ante el edificio de la Xunta que está en la plaza de España. «A protesta é para esixir a derrogación da LOMCE e o 3+2 e encontra do pacto entre PSOE e Ciudadanos», precisan los convocantes en un comunicado.

Asimismo, animan a crear «comités de folga en cada instituto e facultade para facer pancartas, repartir follas e difundir en cada centro e en cada barrio os motivos da nosa loita. Tamén chamamos a que os comités de folga organicen peches, avisos polas aulas, concentracións e outras accións, e involucrar nas mesmas aos nosos profesores e pais». Por su parte, Esquerda Unida (EU) anuncia su respaldo total hacia esta protesta y recuerda que «cremos no proceso de construción dun pacto educativo que xurdadesde a base, que non é outra que a comunidade educativa ao completo, desde os profesionais que traballan no sector, asociacións de nais e pais do alumnado e os mesmo estudantes».

Galiza Nova y EU

Al igual que Esquerda Unida, Galiza Nova se suma a las movilizaciones estudiantiles y anima a los jóvenes a sumarse a una protesta que consideran clave para su futuro. «A campaña tivo unha extraordinaria acollida entre o estudantado e recabou o apoio de outros sectores da comunidade educativa, como o profesorado ou as nais e pais, afectados tamén por estas políticas de recortes», alegan.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Dos días de huelga de enseñanza y manifestación el jueves a las 12