Políticos, personal técnico y administrativo del Concello de Narón, en la primera clase de Participación Cidadá

La Voz

FERROL

Recibirán en total diez horas formativas sobre el área

23 ene 2015 . Actualizado a las 18:18 h.

Políticos, personal técnico y personal administrativo del Concello de Narón participaron hoy en la primera de las sesiones formativas enmarcadas en el programa de Participación Cidadá. Asistieron a esta primera clase el alcalde de Narón, José Manuel Blanco y concejales de todos los grupos políticos, algo que destacó la responsable del área, Catalina García. «Tódolos grupos, independentemente da nosa ideoloxía política, fuos capaces de por enriba da mesa ideas comúns para mellorar a participación cidadá da nosa cidade», destacó.

Esta primera clase estuvo impartida por Maica Rodríguez, Rosa Muñiz y Lois García, politólogos y responsables de la Escola de Participación Cidadá. Se trataron temas como Qué entendemos por participación na planificación e acción pública. Diferentes enfoques; Condicións para a participación cidadá; A participación no desenvolvemento local en Galicia: iniciativas e experiencias; A concepción dos suxeitos nos procesos de participación. Diferentes axentes implicados e papel de cada quen; e Deseño dun proceso de participación local.

Los dirigentes políticos y trabajadores municipales volverán a asistir a otras dos sesiones, sumando en total diez horas de formación.