Cientos de personas denuncian la «privatización» de la sanidad

Antía Urgorri Serantes
ANTÍA URGORRI FERROL / LA VOZ

FERROL

CÉSAR TOIMIL

La manifestación, que contó con la adhesión del Sindicato de Estudantes, recorrió el centro ferrolano

28 jun 2013 . Actualizado a las 13:32 h.

Cientos de personas secundaron ayer por la tarde la manifestación convocada pola Plataforma pola Defensa da Sanidade Pública de Ferrol para denunciar la «privatización» que de este sector está haciendo, aseguran, la administración pública. La marcha, que contó con la adhesión del Sindicato de Estudantes y de la Plataforma en Defensa do Ensino Público, partió de la plaza de España y recorrió el centro ferrolano hasta finalizar delante de la casa consistorial.

Allí, Miguel López, presidente de la asociación de vecinos de Esteiro e integrante de la plataforma, fue el encargado de leer un manifiesto en el que reivindicaron «a loita contra os recortes, as privatizacións e o repago, en definitiva contra o desmantelamento que está a facer o Partido Popular e o goberno de Núñez Feijoo dende a súa chegada á Xunta no ano 2009».

La Plataforma alerta de la privatización de servicios como la Central de Chamadas 112, la plataforma informática, la central de compras, o los concursos de selección de personal.

En el área sanitaria de Ferrol, Miguel López afirmó que «tense paralizado o proxecto de investimento de 63 millóns de euros en tres anos para a actualización do antigo Hospital Naval». Lo mismo ocurre, alertó, con el plan director del complejo hospitalario y «aínda están en obras o centro de saúde de Serantes e o das Somozas e os de Ares, Cedeira, a Capela e Narón xa tiñan que estar rematados».

Denunciaron, en el marco de la movilización, que durante los meses de verano se cierran camas mientras «se producen colapsos en Urxencias con esperas de 48 horas para ingresar, pola falla de camas».