Una botella y el mar unen a dos familias de Valdoviño y Bahamas

Carla Elías Martínez
C. Elías FERROL / LA VOZ

FERROL

El joven que encontró el mensaje en la playa de A Frouxeira ha invitado a los parientes del autor a visitar la zona

11 oct 2011 . Actualizado a las 12:49 h.

Los vecinos de Valdoviño que encontraron el pasado viernes un mensaje oculto en una botella en la playa de A Frouxeira procedente de las Bahamas ya se han puesto en contacto con la familia del autor. «Conseguimos falar coa súa filla e o xenro, e contáronos que o home morreu seis meses despois de que mandara a mensaxe que chegou ata Valdoviño», lamenta Lois Rodríguez.

Lois contactó con la hija de Samuel Albury este fin de semana, primero a través de una aplicación para móviles de mensajería instantánea, desde donde se dieron sus correos electrónicos para poder hablar después online. «Resulta que o home mandada moitos mensaxes en botellas, e moita xente ponse constantemente en contacto coa familia, pero ata agora ningunha mensaxe saíra da zona das Bahamas. O noso é o primeiro que chega tan lonxe», explica Lois.

El joven ha cumplido su promesa y ha invitado a la familia de Samuel a visitar Valdoviño para conocer la playa donde recogieron la botella. «Dímonos as nosas direccións para escribirnos e manter contacto e eles invitáronos a visitar tamén a súa zona», agradece Lois.