Acuerdo unánime para nombrar a Santiago Rey hijo predilecto y otorgar la medalla de oro a Roberto Tojeiro

La Voz

FERROL

02 dic 2007 . Actualizado a las 02:00 h.

Los tres grupos con representación en la corporación provincial, PSdeG-PSOE, BNG y PP, decidieron por unanimidad otorgar el título de Hijo Predilecto de la Provincia a Santiago Rey Fernández-Latorre, presidente de la Corporación Voz de Galicia y conceder la Medalla de Oro al empresario Roberto Tojeiro Díaz, por representar ambos los valores que simbolizan las más altas distinciones que concede este organismo.

Salvador Fernández Moreda destacó que a Santiago Rey Fernández-Latorre se le concede este título «polos méritos acumulados na súa dilatada e brillante traxectoria profesional» como editor de La Voz y presidente de la Corporación Voz, reconociendo «o seu firme apoio ao desenvolvemento da provincia coruñesa e de Galicia, e a súa incondicional defensa dos dereitos dos galegos».

Por su parte, la diputada del PP Pilar Farjas mostró su satisfacción por el reconocimiento público a Santiago Rey Fernández-Latorre y destacó «o papel social e de difusión da cultura galega que realiza La Voz».

La portavoz del BNG, Rosana Pérez, señaló la coincidencia de este nombramiento con el 125 aniversario del periódico y realzó «a promoción que dende este xornal se fai do noso país», por lo que consideró que es «un bo momento para concederlle esta distinción».

Hombre de empresa

Asimismo, la Corporación provincial acordó entregar la Medalla de Oro al empresario Roberto Tojeiro «pola súa capacidade de traballo e perseveranza no esforzo», según recoge el acuerdo adoptado en el pleno.

Fernández Moreda recordó los inicios de Roberto Tojeiro que ha consolidado un grupo con una facturación anual de más de 1.300 millones de euros y que da empleo a más de 7.000 personas. «Iniciouse no mundo da empresa con apenas 15 anos, idade á que xa era dono do seu propio camión para o transporte de madeira». Destacó que «xamais esqueceu as súa raíces no seo dunha familia humilde das Pontes» y reflejó la profunda admiración del empresario por su padre de quien afirma que se trataba «dun home bo, que lle ensinou os seus fillos a traballar».

Por su parte el diputado del PP Ricardo García-Borregón destacó que Roberto Tojeiro «é unha desas persoas excepcionais que de cando en vez saen en Galicia. Un traballador infatigable, tenaz, intuitivo e autodidacta, con afán de ser útil á sociedade».

En este punto el Bloque Nacionalista Galego no pidió intervenir, aunque si apoyó la propuesta presentada por los socialistas.