AGE considera bochornoso el recurso de la fiscalía y el BNG critica su «sumisión»

La Voz

ESPAÑA

26 jun 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

Tanto AGE como el BNG fueron muy duros con la Fiscalía. Yolanda Díaz calificó de «lamentable» que «estemos vendo que a Fiscalía está ao servizo da propia Casa Real, da propia infanta, e non pola depuración, a investigación e a defensa da legalidade». En opinión de la diputada de AGE, resulta «bochornoso» que «antes de que se dicte o auto do xuíz Castro xa sabemos que a Fiscalía vai defender os intereses da infanta Cristina, é dicir: está amosando que a xustiza no é igual para todos». Insistió en criticar la actitud de la Fiscalía en defensa «desa linaxe que parece que ten sangue azul, e nós vermella» y no va en favor del interés público.

Consideró el mantenimiento de la imputación «a crónica dunha morte anunciada» y apuntó que, «seguramente» en la abdicación del rey Juan Carlos «tivo moito que ver este procesamiento».

El secretario de Organización del BNG, Bieito Lobeira, advirtió de que «non é de recibo» que los órganos dependientes de la Administración estatal, en referencia a la Fiscalía y la Abogacía del Estado, «adopten unha postura de sumisión» a la monarquía, que se «converteu en sinónimo de corrupción, obsolescencia e incompatibilidade cun sistema democrático», agregó. Sobre la imputación de la infanta, dijo que «por unha vez parece que a Xustiza é igual para todos, incluso para a Casa Real». Además, manifestó que la imputación «confirma o descrédito da institución», que calificó de «caduca y obsoleta, e impropia de una sociedade democrática del siglo XXI».