Beiras, sobre la sentencia de Resistencia Galega: «Asistimos a un estado de represión no que auténticos delincuentes como Urdangarin pasean pola rúa»

El portavoz nacional de Anova, Xosé Manuel Beiras ha realizado unas controvertidas declaraciones sobre la sentencia de Resistencia Galega


Redacción

Xosé Manuel Beiras, portavoz nacional de Anova, ha manifestado hoy su disconformidad con la sentencia a los miembros de Resistencia Galega, para los que se han impuesto penas de 10 y 18 años de cárcel.

«Estas duras condenas debemos encadralas na política reaccionaria de involución a respecto dos dereitos cívicos e democráticos que se ven practicando polos gobernos do estado español, unha auténtica desconstitucionalización», afirma.

Además añade que «cando deixa de ser o estado do benestar e se converte nun estado da represión penal asistimos ao espectáculo denigrante e que indigna á cidadanía de ver aos auténticos delincuentes, como un Urdangarin, paseando pola rúa». También alude a la «ignominiosa negativa» del Partido Popular de crear una comisión de investigación en el Parlamento por el accidente de tren de Angrois.

Por último se refiere a que «a reacción da caverna española ante o fin de ciclo demandado pola cidadanía» consiste en una «represión pura e dura, consiste en negar a evidencia da súa decrepitude ignorando estes movementos de fondo que reclaman unha ruptura democrática, un novo réxime e un proceso constituinte das catro nacións do estado». Remitíendose finalmente a la multitudinaria cadena humana de la Diada en Cataluña.

Votación
48 votos

Beiras, sobre la sentencia de Resistencia Galega: «Asistimos a un estado de represión no que auténticos delincuentes como Urdangarin pasean pola rúa»