Villares: «Recoñezo que hai moita xente do común que vota ao PP»

Juan María Capeáns Garrido
juan capeáns SANTIAGO / LA VOZ

ELECCIONES 2016

XOÁN A. SOLER

«En Marea vai ser, a pesar do que se diga, un referente de estabilidade», asegura el candidato de En Marea

01 oct 2016 . Actualizado a las 05:00 h.

«Faltou tempo, foi iso». Luís Villares, el candidato de En Marea y diputado electo, cree que la autocrítica por los resultados del 25S tiene una base eminentemente cronológica, y se defiende del runrún del entorno del partido instrumental: «Hai moito profeta do pasado, pero eu penso que se tiras moito dun lado vai frío polo outro, e Galicia é como é», en referencia a las críticas por alejarse del discurso rupturista con el modelo del Estado. En todo caso, cree que la «desmobilización» era previsible por la fecha de la votación e interpreta que Feijoo hizo una «lexítima» campaña presidencialista a la que él llegó «como descoñecido, por iso insisto en que fallou o tempo».

Villares admite que tuvo que aprender sobre la marcha, y que en la última semana, cuando se sintió más cómodo, elaboró sus propias intervenciones «máis persoais». También tuvo que adaptar su forma de comunicar, con mucha carga jurídica, y cree válidos algunos clichés identificados con el discurso de los líderes de En Marea. «Recoñezo que hai moita xente do común que vota ao PP, pero tamén temos claro que eles gobernan para as minorías», justifica Villares, quien confía en que el trabajo de cuatro años en el Parlamento «e na rúa» le conceda el tiempo que le faltó en campaña. «En Marea vai ser, a pesar do que se diga, un referente de estabilidade», advierte el que será portavoz en O Hórreo y comandante de un equipo de trece diputados más que, asegura convencido, darán una lección de «unidade e coherencia». «O reto é ir pasando etapas políticas e que a xente vexa que estamos aí, traballando, e que se pode confiar en nós», afirma.

Sobre la estabilidad del partido instrumental en el caso de que haya nuevas elecciones, sostiene que está garantizada. «Se hai eleccións en decembro, Podemos non vai deixar escapar cinco deputados, porque somos organizacións fraternas cos mesmos intereses. Pablo Iglesias ten en En Marea un socio e un aliado, e en Galicia está representado», garantiza Villares.